Ny vecka, nya möjligheter.....

Gooooooooooooooooooooood morgon!

Nu sitter jag här på soffan med min proteindrink efter att ha gått lös en sväng i gymmet!
Mina vader är sjukt stela så en massage skulle inte varit helt fel faktiskt.....någon frivillig?!
Tror inte jag hinner med någon massage just nu ändå i och för sig. Måste sätta på mig något anständigt och kila iväg mot jobbet tyvärr.....12-21.....mina älskade måndagar :)

Imorgon
är jag sjukt ledig!
Har en del jag måste hinna med så det blir nog full fart ändå, städning och tvättning bland annat. Galet tråkigt, men man måste ju.....eller?!
Kanske borde kolla om det finns någon tvätt-tid?

Ähh, det löser sig som jag brukar säga :)
Ha en härlig måndag allesammans!


Magnus och jag på den tiden vi var alkoholister man orkade festa 14 dagar i rad.
Jag förstår faktiskt inte hur jag orkade, men det gick ju uppenbarligen ganska bra?!

//Alfred

 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0