Marsch framåt!

Ja ni kära läsare.

Believe it or not, I´m alive!

Har haft en galen träningsvärk idag faktiskt efter gårdagens pass på gymmet (nu jävlar) men det kanske inte är så konstigt med tanke på hur längesen det var sist jag var där!?
Efter jobbet ikväll gick jag faktiskt direkt över till gymmet igen..... Det brukar funka ganska bra att springa bort träningsvärken har jag lärt mig.
Får se om det hjälpt mig till imorgon?! ;)
Jag känner mig oerhört taggad vad gäller träningen och mina rutiner just nu i alla fall.
Hurra!


Jag kommer sakna Solsidan.

Avslutade denna, faktiskt rätt härliga dag med att göra min galet goda Laxpasta!
Jag är verkligen så less på utbudet av färdigmat som finns på jobbet.
Vet inte hur många varv man ätit runt vid det här laget, haha!
Matlåda is the shit.

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0