Lite lagom oväntat sådär.....

.....tänkte jag nu berätta för er att jag ligger under täcket i sängen.

Det kunde ni väl aldrig tro om mig!?

Slutade ju som ni kanske vet sent på jobbet igår, 20.30 närmare bestämt, och gick därefter iväg och käkade med Elina, Henke & Oscar.....
Fortsatte sedan till Jägarn där Verah jobbade i karaoken och Tommy satt vid ett av borden.
Ett kärt återseende, yeiiiii! :)
Efter en stund kom även Shirin och anslöt sig till skaran.....men jag valde, hör och häpna, att åka hem redan vid midnatt. Den ni!?
Glorious gjorde ett litet gästspel och framförde givetvis Bad Romance. Dock i originalversion utan dans-break.
Nu jävlar skall vi sätta igång igen så vem vet, snart kanske det smäller!?

Har ni sett Tommys lilla videoklipp från bilresan upp till vårt gig i Sundsvall?!


Jag var ju som ni kanske ser inte helt vid mitt sinnes fulla bruk hela resan?!

Idag har det varit jobb för hela slanten.
En sak som dock är väldigt bra är att jag kommer vara på färdigmaten mina lördagar framöver!
Me like :)
Var helt slut när jag kom hem från jobbet så jag har faktiskt legat som en däckad säl på soffan hela kvällen.
Sjukt skönt och förmodligen välbehövligt.

Funderar starkt på att gå till gymmet före jobbet imorgon.
Vi får se om den idén känns lika klockren när klockan ringer!?
//Alfred

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0