Långa fredag.

Elina och Beckis hängde med mig hem efter jobbet igår kväll.
Det var inte smart gjort.
Kvällen spårade ur, vi hamnade på Lemon Bar där vi blev kanonglada i hatten!

Kul, det hade vi :)



Gick direkt till centralen efter jobbet i eftermiddags och nu sitter jag på tåget mot Karlstad! 
Jag ska inte jobba förrän på ONSDAG. Hurra!
Mamma, pappa och Matilda möter upp mig med bilen i Karlstad och sen fortsätter vi uppåt en bit till.....
Hoppas det finns i alla fall lite snö kvar?!

Måste sova nu tror jag.
Känner mig allt annat än fräsch denna dag?!
Och jag som aldrig brukade må dåligt dagen efter.
//Alfred






 

 


Kommentarer
Postat av: Verah

ÄLSKAR din frisyr på den här bilden, fan vad snygg du är min älskling!! PUSSSSSSSSSSS

2010-04-04 @ 01:37:46
URL: http://verah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0