Kanske inte helt planerat!?

Träffade Sofia direkt efter jobbet igår.....
Tanken var att vi skulle käka något tillsammans och sen skulle jag hem för att tillbringa kvällen på soffan.
Så blev det inte.

Jag lyckades få någon slags fest-feeling trots allt och efter vårt besök på WokHouse tog vi tuben hem till mig.
För vem kan festa utan att se anständig ut? Inte Alfred Olsson i alla fall.
Åkte vidare till Albert, en kompis till Sofia, där även Carro befann sig tillsammans med vinet.

Vi blev minst sagt glada i hatten och efter många om och men vinglade åkte vi till Zipper och dansade loss hela natten lång :)

Resultat:


Dagens lunch: Treo och Samarin.

Jag överlevde i alla fall dagen på jobbet och nu tänkte jag nog fortsätta ligga som en däckad säl på soffan!

Men kul, det hade vi :)
//Alfred

 


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjukt kul! Puss :)

2010-04-12 @ 14:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0