Inte en helt vanlig fredagkväll.

Försökte MMS:a in ett inlägg förut när jag stod och hinkade i mig kvällens proteindrink.

Ikväll skålar jag nämligen med proteindrink istället för paraplydrink!?
Den ni.....
Jobbar 10-18.30 imorgon eftersom jag skall vara ledig lördagen efter Lady GaGa så jag bestämde mig ganske tidigt för att stanna hemma ikväll och inte låta något övertala mig :)
Känner mig en aning stolt måste jag säga!
Var över på gymmet en sväng efter jobbet, lika bra att köra när man väl har feeling tänker jag, och efter en dusch har jag nu däckat på soffan där jag tänkte tillbringa resten av kvällen.
Låter det inte helt OK ändå?!
Fredag kväll innebar dessutom att jag var i stort sett ensam på gymmet. Me like!
Bara jag och min fantastiska spellista på iPoden. Piffigt :)

Laxpastan
jag gjorde igår slog för övrigt alla tidigare rekord vad gäller min matlagning!
It was fucking fantastic!

//Alfred

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0