Ingen proteindrink igår inte.....

Sov sjukt dåilgt natten till igår av någon konstig anledning så jag var helt slut på jobbet, men överlevde!

Sprang upp till systemet under lunchen så när jag väl kom hem var det bara att slänga sig in i duschen och börja renoveringen!


Ready for party!

Drog med mig Robban hem till Fredrick där vi drack vin och drinkar!
Kan dock berätta att Absolut med smak av peppar inte är någon höjdare.
Sen tog vi en taxi till Zipper för att fortsätta festandet!
Det kändes som att alla var där igår. Sjukt fräsigt.
Shirin berättade förut att vi tydligen blev fotograferade också.
Det hade jag inget minne av.....jag brukar ju försöka undvika såna där kameror men vi får se.....förmodligen var vi sjukt snygga!
:)

Nu
borde jag kliva upp ur sängen och hoppa in i duschen.
Ska troligtvis ut på promenad med Roggan en sväng.
Frisk luft är det nya svarta har jag hört!?
//Alfred

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rob

Alla utom en...

2010-04-19 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0