I´m happy!

Jag har haft en helt galet fantastiskt skön dag idag, eller det började ju igår kväll egentligen?!
Yeiiiii.............
:)

Shirin
och Tommy hängde med mig hem efter jobbet igår, som för övrigt var en av de långsammaste måndagarna jag varit med om, för att ha en liten sammankomst före vi skulle åka till Golden.
Efter att jag gjort mig i ordning och vi fått i oss ett par glas vin var det dags att bege sig.
Schlagerfeber röjde på som vanligt och det var faktiskt helt OK med folk.
Bl.a Eric Saade med tillhörande crew som "firade" hans nya platta.....
Till slut kom höjdpunkten.
Hanna Lindblad
stod på scen med två dansare och framförde den grymma låten Manipulated!
Där snackar vi artist som kan äga en scen. Shittans vilken utstrålning bruttan har. Jag blev grymt imponerad!
Precis som vanligt fortsatte kvällen i karaoken med massa skitsnack och testning av nya låtar osv.....
Shirin borde åka till Oslo istället för Anna Bergendahl t.ex :)
Kanske ska försöka sno någon film från Tommys kamera?!



Även om det blev sent innan jag var hemma så har jag mått väldigt bra idag, bortsett från en lättare trötthet.
Igår blev det liksom sådär mysigt, lagom mycket av allting!
Mötte upp Thessan för en lunch runt 13-tiden och fastnade, precis som alla andra tisdagar, Friday´s i Kungsan. I love it!
Idag var det dessutom riktig försommarvärme i luften. Sjukt härligt och mysigt!
Fredrick kom förbi en sväng och när jag sedan stod på egna ben var det dags för nästa uppdrag. Shopping!
Jag hade en sån där dag där man bara glider runt, får feeling, påsarna i handen blir fler och fler samtidigt som man känner sig typ rikast i världen?!
Jag behövde en sån här dag. Det var alldeles för längesen sist.
Träffade Robban för en kaffe före jag började dra mig hemåt och jag fick då höra att han inte sett mig så lycklig på länge, haha!
Tänk vad mycket lite shopping och egen-tid ändå kan göra?!


Blandad kompott från Tiger, H&M och Din Sko.
Lägg även till lite ansiktsprodukter, varuprover, solglasögon och även kalsonger så är vi i hamn.

Nu ska jag fortsätta kvällen med ett nytt avsnitt av Frustrerte Fruer!

I´m happy!
//Alfred

 

 




 

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: shiirii

Du är bäst! <3

2010-04-27 @ 23:02:25
URL: http://shiirii.blogg.se/
Postat av: DANNYNK

Oh fab !! NK Manlig Depå, bästa servicen lixom !

2010-04-27 @ 23:15:22
Postat av: Markus

Shopping är orgasmiskt!!!

2010-04-27 @ 23:24:06
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0