Helg?!

4266bbb7a8a9ffad3eae526b05f60546.png

Kolla varifrån!

Det känns verkligen inte som helg... Förstår inte varför men jag känner inget sug efter att festa alls?! Något är uppenbarligen fel, haha!
Igår kväll blev det bio med Robban. Jag skrev ju tidigare att jag skulle se The Bounty Hunter härom kvällen men när jag startade filmen i dator orkade jag inte med kvalitén. Dagens i-landsproblem, så det fick helt enkelt bli ett biobesök igår :)
Filmen var faktiskt ganska rolig. Sådär lättsam, enkel Hollywoodproduktion och en sinnessjukt snygg Jennifer Aniston! Kan någon berätta vad det är Brad Pitt ser hos Angelina Jolie egentligen...mer än gigantiska läppar och skelett?!
Är på väg till jobbet nu och sen får vi se vad som händer ikväll för som sagt, jag är inte speciellt festsugen?! Laddar för måndag istället tror jag... NEO på Golden och Jonas kommer hem från Teneriffa. Det kan bli fräsigt :)
Over and out!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0