Fantastiska tisdagar.

Jag tror jag har börjat med en ganska bra tisdags-tradition sen förra veckan faktiskt!

I can feel it!

Började med en solig lunch Friday´s i solen i Kungsan tillsammans med Shirre (läs: gullpullan), Magnus och Markus! 
Bortsett från att GullPullan fick lite papper i maten (som dock blev gratis) och att Markus nästan blev träffad av mås-skit så var det ändå en riktigt lyckad tillställning!
Jag och Shirre fortsatte jaga solen under eftermiddagen (galna svenskar) och drog till Mälarpaviljongen för en kaffe.
Dagens mysfaktor kan sammanfattas som mycket hög.


Det blev inte bättre än så här idag trots ett flertal försök.


Grrrr!

Nu ska jag bara ha en mysig hemmakväll framför TV:n tänkte jag.
Vill egentligen se Clash of the Titans på bio men man kan ju inte gå ensam på bio när det bara är jag som gillar såna filmer, haha!?
Desperate Housewives och Cougar Town får det bli ikväll helt enkelt!
Även om jag sett avsnitten som visas ikväll så går det inte att få nog :) 
//Alfred

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Markus

haha dessa jävla fåglar!

2010-04-20 @ 20:39:06
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Markus

Yes... semestern tog för en stund slut :/

2010-04-21 @ 15:13:57
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0