En dag i vårt kära grannland.



Var uppe med tuppen i morses och tog bilen över gränsen till vårt kära grannland Norge och Trysil!

En helt ultimat skiddag!
Stekande sol från klarblå himmel, härlig värme, fantastiska backar och hyfsat lite folk!
Man kunde helt klart haft det sämre :)

Det har varit grymt härligt att få åka av sig den här abstinensen nu faktiskt och det känns i kroppen att träningsvärken är på gång!?
När jag är tillbaka i Stockholm på tisdag är det dags att ta tag i träningen och även kosten på allvar!
Känner mig fräsch i kroppen och den här gången vägrar jag ta mig tusan att bli sjuk.
Det får räcka med sjukdomar nu!

Tja.....det var väl en liten lägesrapport.
Allt är fantastiskt och jag bara njuter av att vara ledig!
Nu tror jag att det står tacos på bordet minsann.
Precis som hos Malena, inget konstigt alls.....
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0