Duktig pojk.

That´s me!

Efter en sömnlös natt, förstår fortfarande inte varför, klev jag i alla fall upp ur sängen i morses och tog mig iväg till jobbet.
Tiden gick faktiskt ganska fort idag så det var skönt.
Bestämde mig för att gå och träna direkt efteråt. Fit, fit, fit.....
Eftersom det inte fanns några tvätt-tider igår så fick jag helt enkelt tvätta ikväll, samtidigt som jag halvt storstädade lilla lyan. Sjukt effektivt!
Som grädde på moset passade jag även på att slänga ihop lite Spagetti & Köttfärssås. YUMMIE!
Ni får säga vad ni vill, men det är då fasen inte ofta jag låter bli att sätta på datorn förrän jag är färdig med det jag ska göra.
Blir nästan lite stolt över mig själv, och allting gick ju dessutom mycket fortare?!

Man kanske skulle fira med en drink?!
Eller kanske inte.....



Jag är sjukt sugen på att testa den här i alla fall, någon som gjort det?!
Kanske blir något tillfälle framåt helgen. We´ll see :)

Har snott ett par bilder från måndagskvällen med Tommy och GullPullan!




Tommy fick oplanerat bildsällskap.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och försöka få några timmars sömn.
Måste ju köpa nya lurar före jobbet imorgon. Sjukt irriterande, men ett måste?!
See ya!
//Alfred









Kommentarer
Postat av: Markus

Åh jag har tjatat om den där Bacardi Mojiton ända sen jag såg reklamen första gången.. MÅSTE TESTA!!!

2010-04-29 @ 14:56:48
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: shiirii

Det var han som spillde ut sin öl över min röv:(

2010-04-29 @ 22:30:34
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0