Det är fredag!

Tro det eller ej, men jag gick faktiskt i säng tidigt igår.....och det bästa av allt.....jag sov konstant hela natten utan att vakna av obehagliga drömmar eller något annat som snurrat runt i huvudet den senaste tiden.
I love it!

Eftersom jag inte börjar jobba förrän 12 idag så har jag inlett dagen på gymmet!
Det är verkligen sjukt trögt att träna på morgonen, men det är sinnessjukt härligt efteråt :)

Jag jobbar även denna helg, min "riktiga" helg egentligen, och därför tänkte jag nog passa på att för en gångs skull ta det riktigt lugnt!
Det hade ni aldrig kunnat tro om mig va?!
Behöver ha lite egentid just nu känns det som.....tänka igenom lite olika saker och bara känna efter.
Nyttigt att göra sånt ibland har jag hört så det är lika bra att passa på medan jag ändå jobbar.

Nu ska jag sätta på mig något anständigt och kila iväg mot jobbet tänkte jag!
Musik i öronen, strålande sol och en ordentlig promenad.....svårslaget.
//Alfred

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0