Avundsjuk. Jag?!

Gissa vem jag pratade med i telefon igår kväll.....

Jo med självaste miss Montana herself!
Hon hade precis gjort sig i ordning på SunPark Ocean och skulle möta Martin & co. för en kväll på Crazy Horse i Alanya.
Ni anar inte hur avundsjuk jag blev. Eller jo, förmodligen.....
Jag vill också sitta och dricka Strawberry Margarithas i mängder för att sedan lära tyska turister sjunga Svenne Banan på vägen till Auditorium.
För att inte tala om hur underbart det är att vakna upp i den sjukt sköna sängen på SunPark Ocean, öppna dörren till balkongen och bara blicka ut över Kleopatra-stranden i strålande solsken.
Men nej, jag är inte bitter.


Crazy Night @ Crazy Horse.


För att inte glömma Comedy Friday!

I juni, då jävlar!!!!!
Yeiiiii!
:)

//Alfred








 


Kommentarer
Postat av: Montana

Åhhh disse minder löd sådan her : SVANA BANAN, gud hvor jeg savner dig...Drak faktisk en del margarithas for dig den aften(alot!)

Men snart sidder vi der igen !! blir fucking fantastic !! - MEN DU..kan se frem imod pay-back-time her - det billede lovede du aldrig at vise nogen..hahaha - men vent..Jeg har nu köbt en t-shirt til dig !! og den skal du gå med når du kommer - 1 hel dag ! og så er vi ok igen !

2010-04-20 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0