Weekend Update!

Ja jag vet att jag har varit dålig med uppdatering det senaste dygnet och ber om ursäkt för det!

Showen igår gick alldeles utmärkt om man skall lyssna till Sofias notes och kommentarer, så det kändes fantastiskt härligt, även om vi själva inte var 100% nöjda med kvällen! Det blir hiss på det :)

Nu är alltså Sofias “inspektion” över och det har varit givande, intressant och roligt att få höra någon utomstående, som dessutom är ansvarig för produkten, säga sina meningar och tankar kring allt som vi presterar! Det tillför lite nytt blod i kroppen på något sätt kan man säga, så nu är det bara köra ända in i kaklet som gäller…..


Jessica, jag och Emelie tidigare under säsongen!

Idag är det lördag och vi är, som vanligt, lediga!
Har precis kommit hem från stranden och nu väntar nya äventyr. Alfred skall nämligen pussla ihop en piffig outfit till kvällen och sedan åka över till Alanya för att tillbringa kvällen, natten och delar av morgondagen :) Man måste ju trots allt fira lite eftersom veckan gått så bra och att vi gjort vår 100:e show!? Det finns alltid en bra anledning till såna här påhitt.....
Först blir det lite drinkar och sen är det middag uppe på Sky Lounge som gäller, innan vi får se vart mörkret för oss…..det låter inte helt fel va?

Det är alltid som en liten skön semester att åka över till Alanya och koppla bort Side helt och hållet för några timmar, och just nu behöver jag verkligen tömma huvudet på alla tankar som bara flyger runt hej vilt så det blir perfekt! :)
Får se om jag har möjlighet att återkomma under kvällen, annars är jag tillbaka så fort jag kan imorgon med en lägesrapport! Ha en fantastisk helg, för det tänker jag ha! :)
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0