Wednesday @ Beach!

Mina damer och herrar, jag börjar få ordentligt med färg igen och det gillar jag!

Efter den tuffa gårdagen så tyckte jag att lite rehabilitering i solen nere på stranden passade alldeles utmärkt denna lediga dag så.....
Därför tog jag och Linnea tog bilen ned i morses och har sen dess legat på solstolarna och snackat skit hela dagen lång. Livet är hårt och fantastiskt! :)

Undrar just när Sofia kommer hem?! Hon jobbar transfer borta på hotellet idag men hon har inte återvänt till 9:an ännu.....kanske får starta en skallgångskedja a´la Turkish Real?!

Jag tänkte i alla fall fortsätta dagen med en liten roadtrip till Antalya och leta upp en ny resväska :)
Min andra jag hade tidigare gick sönder på flygresan hit ned och det vore lite jobbigt att inte ha någon väska när man skall få hem allting.....lika bra att få det gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0