We made it, again!

Ja det kan ni skriva upp på att vi gjorde!
Joakim, Linnea och jag gjorde om jag får säga det själv, ett helt fantastiskt jobb ikväll och Linnea ska även ha ett litet plus i kanten för att lärt in sig Lindis låtar på kort tid och dessutom framförde dom med bravur :)

Nu är jag verkligen helt slut kan jag säga och jag vill verkligen inte bli sjuk som Jocke och Lindis så jag hoppas att jag slipper.....vi får hålla tummarna!



Undrar just om jag ska åka in till Side en sväng ikväll och möta upp miss Montana för en liten drink!?
Jag tycker att jag förtjänar det efter den här otursveckan faktiskt, och nu när jag även börjat träningen på allvar igen så måste man väl få en liten bonus. Eller tänker jag fel?!

Hur som helst, här är jag nu, och jag är grymt nöjd med dagen och veckan med dess utmaningar, även om inte rösten varit på topp! :)
Ha en underbar fredag-kväll allesammans!
//Alfred

 


 


Kommentarer
Postat av: Miss Montana

og det blev en lille drink...förste Margaritha i uvejr :) 1 plus point...

2009-09-12 @ 03:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0