Trevlig afton!

Ja det har varit en fantastiskt mysig kväll idag kan jag säga.....

Vi började ju som sagt med att åka till Migros för att handla mat, laxpasta a´la Alfred fick det bli! Mumsigt värre var det kan jag meddela.....
Efter middagen var det dags att krypa ner i soffan för att kolla in "Män som hatar kvinnor" och det var minsann en riktig "Alfred-film", och jag längtar redan efter fortsättningen!
Enkel handling där man inte behövde tänka sig in på något speciellt sätt som man ofta brukar behöva göra i såna där, som jag kallar dem, djupa och krångliga filmer. Kanonbra, spännande och perfekt! ;)


She´s back!

Nu har jag avslutat denna härliga dag med att lyssna igenom Whitney Houstons nya platta!
Vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen. Jag tycker det är fantastiskt bra, och även om det inte är den gamla Whitney så kan jag inte låta bli att hålla tårarna tillbaka när jag lyssnar på titelspåret "I look to you". Ja jag vet.....men jag står för det, haha!

Dags att krypa till sängs nu tänkte jag så man kommer upp ur sängen imorgon för då är det nya äventyr på gång!
Tack för en underbar dag Sofia, Sandra och Mette! :)
After all my strenght is gone, in you I can be strong.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0