Torsdag = ABBA!

Ja ikväll smäller det igen vill jag lova! Bara jag lyckas tagga till ordentligt nu innan men det ska säkert gå bra.....Känner mig helt orkeslös samtidigt som jag fryser och svettas på samma gång och halsen känns sliten. Inte bra!

Mötet med Sofia gick för övrigt utan några som helst problem. Jag fick behålla jobbet! :)
Nej men allvarligt talat så var mest lite summering kring säsongen och tiden som gått och lite ventilation skulle men väl kunna säga!? Undrar just vad hon kommer tycka om showen ikväll, det blir spännande!?

Tog dock beslutet att hoppa över att träna idag, tyvärr, det skulle behövts men får ta igen det förhoppningsvis imorgon!? Istället kollade jag på fyra avsnitt av 24! Så jävla bra, men snart är även den sjunde säsongen slut, haha! ;)

Nu är det dags för en snabb PowerNap, sen är vi nog på banan igen tror och hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0