Tillbaks till skolbänken.....

Ja lite så känns det faktiskt idag.....

På lördag natt skall jag hoppa in och köra ett pass borta på flygplatsen. Idag har jag därför börjat plugga in lite av allting som man ska säga på transferbussarna och vid gästernas ankomst. Det var en hel del så det kommer bli sjukt spännande och det kan gå precis hur som helst.....


Friday night @ Crazy Horse.

I övrigt har jag inte gjort så mycket vettigt idag förutom lagat mat och börjat ta tag i städningen av mitt rum! Eftersom jag är allergisk mot damm, på riktigt, så gäller det att inte gå över gränsen vad gäller stökigt på rummet.....både bra och dåligt med andra ord ;)

Nu är det dags att ladda om batterierna och stämbanden. Om en timme bär det av mot SunWing Resort och det är dags att börja jobba.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0