Tagga till nu Alfred!

Jag känner mig sjuk, frös under kvällens MiniStars så jag hade fleecetröja på mig. Inte normalt = diss!
Så nu tänkte jag försöka att tagga till ordentligt för det är ju faktiskt Radio Mega Hits om en timme! Mycket trevligt :)

Idag har vi haft ett väldigt bra soundcheck under eftermiddagen så nu känns det som att man får ytterligare lite "nytt blod" att jobba med och sånt är alltid bra vilket betyder att jag är mycket nöjd!
I övrigt har jag kanske inte varit helt normal idag om man skall lyssna till mina kära kollegor.....men å andra sidan skulle nog inte jag tycka att t.ex Lindis heller var så normal om hon gick runt och tramsade massa "Gulletussan-snack" med sig själv och bara var allmänt virrig och stirrig!?



Eftersom att jag nu bestämt mig för att på allvar sikta mot nya höjder, klyschigt va!?, så tog jag på mig mina joggingskor och stack ut på en riktigt skön löprunda längs med strandpromenaden efter soundcheck! Ibland saknar jag verkligen friidrotten och höjdhoppandet.....

Ikväll är det myskväll på 9:an också!
Ska bli så fruktansvärt skönt att bara däcka i soffan framför någon bra film och bara vara. Kan hända att det blir ett besök i vår biktstol (internetfotöljen) också naturligtvis!
Både jag och Sofia känner oss slitna i kroppen så det blir lite kurering helt enkelt, så vi inte blir sjuka på riktigt!?

Ladies and gentlemen,
it´s ShowTime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0