Söndagkväll i Turkiet!

Showen ikväll gick helt OK även om den tyvärr inte gick lika bra som jag hade tänkt att den skulle göra, haha.....

Kroppen känns verkligen kanon men någonstans tar det stopp. Halsen och stämbanden känner tydligen inte samma sak som övriga kroppen och vill verkligen inte samarbeta, och sånt gör mig frustrerad!? Men man ska tänka positivt och imorgon är det en ny dag med nya möjligheter :)


Charmtroll på midsommar.....

Imorgon ska jag presentera en ny medlem i "miss-familjen"!
Sofias namn är inte helt färdigt ännu så jag ska sova på saken i natt före det bli offentligt, men vänta er inget speciellt för sånt här är jag dålig på!

Har varit en ganska torr blogg-dag idag tyvärr, men lovar att ladda om batterierna ordentligt till morgondagen! :)
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0