Snart helg.....

Jag har varit duktig och kom upp i tid idag :)

Åkte direkt till Mettes kontor för att försöka få lösning på ett litet problem som dykt upp. Migros har lyckats dra pengar från mitt konto två gånger vid samma tillfälle och det är inte OK! Nu måste jag dock tydligen hitta kvittot för att kunna få pengarna tillbaka......annars får jag väl vänta tills jag kommit hem och fixa det från Sverige. Det löser sig säkert, även om det är sjukt irriterande!
Så det blev kaffe och skitsnack på kontoret istället, inte helt fel :)

Har precis kollat gårdagens avsnitt från Idol, och shit vad spännande det skall bli att se vilka som går till kvalet! Jag är trött på Idol egentligen och tycker dem skulle ha ett års paus, men lik förbannat så kollar man.....

Nu ska jag krypa ned i hängmattan jag satt upp på balkongen, piffigt va?!, och se om det är möjligt att få lite sol på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0