Snart bär det av.....

Ja nu sitter jag här i Staff Room och laddar för kvällens You Can´t Stop the Beat!

Min hals känns ungefär som den förmodligen skulle göra om jag rökt ett cigarettpaket om dagen i 40 år, men det är bara bita ihop för ikväll bär det av till GoldCity! Ska bli så kul att komma iväg på lite minisemester med "miss-familjen", Montana, Kitty, Hålle och AeroBrink!

I övrigt har det varit en ganska händelselös dag bortsett från lite solstund i hängmattan på ballen och total packnings-panik före jobbet. Ungefär som vanligt när Alfred skall iväg någonstans med andra ord.....att man aldrig lär sig!?

Så här kreativ har jag varit idag.....

Inte dåligt va, haha?!

Jag har faktiskt, tro det eller ej, lämnat datorn hemma så det blir fömodligen en bloggpaus här till söndag. Om jag nu inte går lös på Mettes lilla iPhone vill säga.....
På söndag är jag dock tillbaka med förhoppningsvis mängder av ny energi, smashiga bilder och lite mer färg på kroppen! Dags för att bara njuta helt enkelt.....

Men först, ShowTime!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0