Sju veckor kvar.....

.....ja längre än så är det inte kvar av säsongen här i Turkiet!?

Tankar:
+ Härom dagen blev det bestämt att Sofia inte kommer åka härifrån tidigare för att komma iväg till Thailand och det känns väldigt skönt! :)

-
Jocke däremot lämnar oss redan om fyra veckor för att hinna ner i tid till Bangtao i Thailand där han ska jobba i vinter!? Fattar ni?! Fyra veckor, det är helt galet, och man vågar knappt tänka på hur jobbigt det kommer kännas när helt plötsligt en del av "turk-familjen" ska åka iväg ensam sådär?!
Bättre att bara leva i nuet och ta var dag som den kommer för då kanske tiden går långsammare, eller?!


Pojkarna i Side 2009!

Nutid:
Sofia kom i alla fall hem till slut och jag drog med henne som dj i bilen till Antalya! Sjukt piffigt.....
Jag hittade dessutom en resväska i storlek XXL så nu är den spiken nedslagen i brädan (även om jag inte ska börja packa imorgon), och när jag ändå var igång så passade jag på att inhandla ett par nya fräscha jeans :) Vem vet, kanske bjuder jag på en bild imorgon?!

Resten av kvällen har tillbringats med hela gänget hemma hos Linnea och Sandra framför Mia och Klara!
Jag gillar onsdagar och imorgon är det torsdag. Jag brukar gilla torsdagar också.....
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0