Saturday/Sunday

Ja så var det ännu en natt mellan lördag och söndag.....

Det blev som jag tänkte. Jag och miss AeroBrink åkte till Migros och inhandlade allt som kan tänkas behövas till hemgjorda hamburgare.....Därefter satte vi fart mot miss Montana och jag gick lös vid spisen!
Strax där efter serverades utsökta Mc Kitty´s! Mc´Donalds och Burger King kan slänga sig i vecket ;)

Lite senare kom även Hålle på besök så hela miss-familjen var samlad och det var en riktigt mysig lördagskväll! God mat, härligt sällskap, en fantastisk kage till efterrätt, kaffe a´la Starbuck´s och skitsnack. Det kan helt enkelt inte gå fel!

Nu ska jag ut på en liten skön nattpromenad för att tänka över lite saker.....vad det handlar om kommer ni snart att få veta. Jag skall bara tänka färdigt först!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0