Ovanlig tisdag.

Vart ska man börja någonstans egentligen!?

Min vilostund tidigare under dagen gav faktiskt lite nytta, och sen pratade jag dessutom med Tommy på Skype så  det blev genast lite mer munter stämning :)

När jag väl skulle återvända till jobbet och kvällens MiniStars bröt helvetet lös, om man nu får säga så!?
Åskan mullrade, regnet började ösa ned, blixtrarna slog ned lika ofta som regndropparna träffade marken och ut över havet mot Antalya hade vi tromber (eller heter det tornados?) i sikte! Ett riktigt oväder al´a Turkey!


Snodde en bild jag såg Sofia tagit ute på balkongen när jag drog iväg till jobbet. Ser det ändå inte lite mysigt ut?! Jag skulle velat göra som Sofia. Krupit ned under en filt och bara myst på balkongen och kollat in ovädret :)

Jag som verkligen är livrädd för åskoväder kom i alla fall fram till jobbet och där väntade minsann nya äventyr vill jag lova! Joakim var så dålig, troligtvis matförgiftad, att han inte kunde jobba ikväll.....
MiniStars gick helt OK även om allting blir lite kaotiskt när man är en man kort, men man måste vara flexibel! Det var snarare Radio Mega Hits, kvällens familjeshow, som var den stora utmaningen för ungefär en halvtimme innan show blev det definitivt - tre halvsjuka artister kommer uppträda i kvällens show! Varken jag, Lindis eller Linnea känner oss helt friska men.....
Snabbt som fan gick vi igenom alla låtar för att se hur vi skulle täcka upp och koreografin fick bli lite som den ville.....but we made it! Vi lyckades köra hela showen och publiken var fantastisk! Det är ju deras reaktion man är lite rädd för sådär när det saknas en person, för hur mycket märker dom egentligen?! Hur som helst.....
Vi gjorde det faktiskt riktigt bra under omständigheterna om jag får säga vad jag själv tycker och jag är så stolt över mitt kära team! Jag misstänker i och för sig att vi kommer få oss några riktigt härliga skratt när vi kollar på filmen från ikväll, haha!

Det har med andra ord inte varit en helt vanlig tisdag. Den har varit ovanlig.

Nu tänkte jag totalt däcka i sängen, drömma mig bort till en annan värld och hoppas att jag känner mig helt återställd imorgon när jag vaknar och ska bege mig till stranden!
Tro mig, jag är HELT SLUT!
//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0