Otippad afton med ett litet erkännande.

Nej det blev inget Desperate Housewives.....internet har tydligen bråkat med mig igen, så jag får helt enkelt hoppas det kommer på min dator inom kort :)

Istället fick det bli två färska avsnitt av Idol och jag vet väl inte riktigt vad jag ska säga egentligen?!
Ska bli spännande att se hur startfältet blir när de riktiga fredagsfinalerna drar igång! Hoppas nu bara att juryn väljer med Moa till fredagens kval-final?! Den där tjejen är GRYM!


Lösgång i vattenrutschbanorna på GoldCity!

För er som även följer Sofias blogg så erkänner jag härmed att jag är barnet som väntar på att banorna skall öppnas! Man blir inte äldre än vad man gör sig, haha ;)
Imorgon väntar nya äventyr!
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0