Nya utmaningar på gång.....

Imorgon är det nya klockor som ringer här i Side kan jag berätta.....

Photo-shoot tillsammans med några guiderna står det i kalendern för morgondagen.
Bilderna är till för nästa års välkomst-material och liknande här i Turkiet så det kommer förmodligen bli varierade bilder från olika situationer och det ska faktiskt bli riktigt kul och spännande :)

Enda nackdelen är väl att jag blir upphämtad redan, hör och häpna, 08.30!
Får hoppas att stylisten gör mig ordentligt snygg, för en nyvaken Alfred är inget att hänga upp i julgranen kan jag säga, haha!


Vila vid poolen, GoldCity.

Nu tänkte jag avsluta denna dagen med att kolla på det nya avsnittetn av Playa del Sol!
Jag gillade inte alls serien när den började gå på tv, men pang sa det bara så var man själv inne i branschen och då går det inte låta bli att vika sig av skratt.
Helt enkelt hiss på att det kommit en ny säsong :)
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0