Nja.....

.....jag undrar verkligen om jag tycker filmen "Låt den rätte komma in" är så bra som alla säger och sagt!?
Anledningen till att jag tar upp detta är för att jag nyss sett den, bättre sent än aldrig, här på 9:ans myskväll tillsammans med Sofia! Förmodligen är den egentligen hur bra som helst, men Alfred har lite svårt för filmer som har någon viss typ av djup i sig så det kan ju vara en anledning!?
Vanligtvis brukar jag ju falla för såna där vanliga klyschiga och kommersiella Hollywood-filmer, men alla är ju olika och tur är väl det! Nu har jag i alla fall sett den, och så dålig var den ändå inte :)

Har varit på dåligt humör ikväll tyvärr så det var skönt att bara koppla av framför en film i soffan och släppa allting som har med världen att göra!
Mer sånt, tack :)

Imorgon
är det faktiskt ledigt hela dagen lång och det skall firas med en heldag på stranden, men först ska jag ta och sova lite!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Morbror Micke

Du har helt rätt. Låt den rätte är ingen höjdare. Däremot läste jag att Quentin Tarantino tycker den är strålande. Han är ju en filmkännare om någon. Därför får vi nog ändra åsikt. Den är BRA! :)

2009-09-02 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0