Måndag - 7:e september.

God dag allesammans och hjärtligt välkomna till en ny vecka i Side :)

Idag har det varit turkar på besök här på 9:an minsann! Förstörde min sovmorgon gjorde dom också kan jag meddela.....
10:00 skulle det ringa på dörren i morses, men klockan hann bli halv 11, innan två små vilsna turkar klampar in och frågar om dom kommit rätt. Jajamensan svarade jag, naturligtvis på engelska, och förklarade att AC:n strulat på sistone. Det har liksom mer eller mindre regnat ifrån den de senaste dagarna så något verkade vara fel och därför skickade vår husvärd hit de små turkarna som nästan såg lite rädda ut. Kanske berodde det på att jag såg nyvaken ut och håret stod åt alla håll och kanter, vad vet jag!?

Till slut fick jag somna om ett par timmar i alla fall och sen dess har jag ätit lunch, suttit vid datorn och gjort lite besök i solen på balkongen med jämna mellanrum, inte så tokigt :)


Jag och Mette Montana på Crazy Horse i lördags. Mer bilder i afton.....

Har även hunnit med att hämta min kamera borta på Montanas kontor och gjort ett snabbröj på Migros för att göra kylskåpet lite roligare nu innan det är dags att dra sig bort mot jobbet, där jag tänkte passa på att ta tag i träningen igen :)

Upptäckte även precis att turk-killarnas lilla lagning av AC:n funkade i endast några timmar, för nu regnar det på 9:an igen.....Herre gud, vart är dagens samhälle på väg?!

Detta var för övrigt mitt 100:e blogginlägg. Nödvändig information?! Javisst!
Nej, träning var det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hvilket snyggt og piffigt par !! kan jo diskuterer om det er plus el. minus point :)?

2009-09-08 @ 01:31:10
Postat av: Montana!

Hvilket snyggt og piffigt par !? kan diskuterer om det er plus el. minus point !?

2009-09-08 @ 01:37:32
Postat av: Montana!

Hvilket snyggt og piffigt par !? kan diskuteres om det er plus el. minus point :)?

2009-09-08 @ 01:50:52
Postat av: Alfred

Jag bestämmer att det är mängder av PLUS ;)

2009-09-08 @ 13:07:30
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0