Lugn start.

Idag har jag legat kvar i sängen så länge som möjligt faktiskt.
Känner mig inte helt fräsch i halsen så tänkte att det är bäst att försöka sova så mycket som möjligt.....

Ska alldeles strax åka till jobbet där personliga möten med Sofia, chefen från Stockholm, står på programmet. Egentligen hade jag tänkt att träna också, men det beror helt på halsen idag faktiskt, för jag vill ju vara så bra som möjligt ikväll och de tär inte lätt med ostabila stämband!? Å andra sidan brukar jag alltid känna mig friskare om jag tränar lite så vi får se helt enkelt.....


Bernie & Lollo posar vid poolen!

Nu ska jag snabbt rensa i ordning lite tvätt, göra i ordning min väska och sedan kila ut till bilen och möta övriga gänget så vi hörs lite senare helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0