Lite brunare, lite fräschare.

Så var det onsdag igen, och Alfred är LEDIG hela dagen lång :)

Blev ju ganska sent igår eftersom vi kollade film halva natten, men trötta och soltörstande begav vi oss ned till stranden i morses och där har vi legat fram till nu! Svårt att klaga på livet.....



Passade även på att läsa färdigt boken som jag varit helt fast i dem senaste dagarna, så nu känner jag mig helt tom, nej då så illa är det inte!? Fast jag vill att nästa bok kommer ut så fort som möjligt :)



Tänkte ta och hoppa in i duschen nu faktiskt för om en timme kommer miss Montana och hämtar mig, Sofia och Sandra! Vi ska åka till Migros och handla inför kvällen som vi ska spendera med middag och film hemma hos Mette! "Män som hatar kvinnor" står på menyn så det blir spännande eftersom jag inte sett den ännu!
Och det som kanske känns bäst av allt just nu är att hela kvällen skall vara alkoholfri, det trodde ni inte va!?

It´s time to get ready!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0