Klara, färdiga, GÅ!

Internet har varit på sitt absolut sämsta humör sen senaste inlägget igår kväll, vilket är anledningen till att jag inte är tillbaka förrän nu.....

Har precis anlänt till jobbet efter en alltid lika fantastisk torsdags-sushi-lunch med Mette! Börjar bli lite skrämmande när man tänker på att det bara är 7 torsdagar kvar.....USCH!
Nu är det dags för mig att kliva in i gymmet tänkte jag, för nu har jag ju som sagt lovat mig själv att vingarna och ringarna skall bort, och den "gamla vältränade" Alfred skall återvända! ;) Haha, vi får se hur det går.....

Idag känner jag mig dessutom ganska utvilad. Jag lyckades sova nästan 12 timmar i natt, så det tänkte diskmomentet fick helt enkelt skjutas upp till kvällen för torsdagslunchen går inte att rubba?!
Ibland kan det alltså vara bra att internet krånglar.....för sömn är uppenbarligen underskattat!

NU börjar träningen på allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0