Inte en vanlig lördag.

Det här är en ovanlig lördag.

Det tråkiga höst-vädret verkar inte vilja lämna oss här minsann och därför är det första lediga dagen på hur många veckor som helst som stranden inte står skrivet på schemat!? Vad fan gör man i det här landet när inte solen skiner undrar vi!?

Blev en liten drink inne i Side igår faktiskt och det var riktigt mysigt! I alla fall fram tills ovädret började dra in på allvar och befann sig rakt över oss. Det var ungefär som på film med stormande vågor ute på havet och blixtar som lyste upp hela horisonten, mäktigt men obehagligt!?
Till slut kom vi i alla fall hem och då hade naturligtvis strömmen gått i hela vår del av staden så det var svartare än svart, och när jag sen blir vettskrämd över att det plötsligt hoppar fram en hund i trapphuset så kunde det väl knappast bli värre!? Jag somnade oerhört skönt kan jag säga :)


Turkish rain a´la ShowSchool.

Vaknade av att en rastlös Sofia hoppade runt i sängen och skrek att hon ville hitta på något, eller nja riktigt så var det kanske inte, men jag var i alla fall vänlig och steg upp ur sängen och här sitter vi nu!
Tanken är att vi ska kolla på Idol lite sådär i efterhand och sen kanske ta en tur till Manavgat med miss Montana och shoppa loss, eller bara glida runt.
Vad vet jag vad vet jag!?

Den turkiska vardagen är på något sätt ganska oförutsägbar trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0