Höstmys!

Ja vädret har sannerligen inte varit på sitt bästa humör idag för när vi väl var redo för att åka in till Manavgat började ovädret braka loss igen.....

Det blev helt enkelt till att ligga på soffan och mysa framför fyra avsnitt av Idol! Riktigt kul att se, även om jag tycker att konceptet är lite väl uttjatat vid det här laget.....men det finns sjukt många duktiga artister i Sverige!


Turkarna som ligger inlagda på sjukhuset här bredvid roar sig på balkongen med en cigg och dropp samtidigt som de studerar ovädret över stan.....är det bra för hälsan?!

Efter ett tag ringde jag upp miss Montana för att beställa pick-up utanför vår port vid 18:15 och då drog vi till Migros för att inhandla diverse onyttigheter. Ja jag vet att det nyttiga livet skulle börja nu men någon gång måste man unna sig, två dagar nyttigt = en dag frosseri, am I right!? Dessutom var vi deprimerade av vädret.....
Vi fortsatte hur som helst kvällen med en mysig middag nere på Side Resort! Deras buffé var helt fantastisk, och eftersom det doftade nygrillat, nyfallet regn och blött gräs var det omöjligt att inte få vibbar av svensk sommar! ;)


Lösgång på banan-bakelse @ Side Resort!

Mätta och belåtna däckade vi alla tre, jag Sofia och Mette, i den sistnämndas soffa för att kolla på film!
"Bruno" och "I love you, man" fick det bli, och shit vad vi har skrattat! Kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon! Bruno var ju faktiskt riktigt dålig egentligen, men hur mycket skrattade man inte för det!? Helt galet!
Den andra filmen var i alla fall lite mer seriös, men där fick man sig också några härliga skratt kan jag säga.....så det blev en helt fantastisk dag även om vädret inte varit på topp!

Tack för en god aften miss Montana och Sofia! Hmm.....måste komma på ett bra "miss-namn" till min sambo kände jag just.....det får bli ett mission för morgondagen ;)
Nu blir det sängen!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0