Hej hopp!

Nu är jag tillbaks i biktstolen här igen och vi börjar med.....

Nyheter i Side:

- Joakim,
min kära bas, har fått tjänst på Bangtao Beach, Thailand i vinter! Stort GRATTIS och en ordentlig HISS på det :)

- Sofia
, min kära sambo, har gjort en helrenovering i håret och gått till en mörkare nyans! Resultat: Oerhört PIFFIGT så det blir också en HISS!

Har inte så mycket mer att säga om kvällen på jobbet idag faktiskt. Vissa dagar vill bara inte rösten samarbeta med övriga kroppen och då blir det inte riktigt alltid som man vill, men livet går vidare. Om en vecka är det ju måndag igen, Haha ;)

Tänkte bjuda er på lite bilder från lördagskvällen borta i Alanya.....


Sushi på Sky Lounge.....


Jessica och jag på Crazy Horse.


Me and Emelie.


Mette, Anton och Marianne med matchande rosor.


Anton, du bad om den så varsågod. Nu är du med i min blogg!


Hanne och Alfred.


Rosen var populär under kvällen och även Martin ville vara med i leken!


Trion på ballen: Hålle, Kitty & Montana!

Dags att kasta in handduken för idag nu tror jag minsann. Rösten känns inte alls på topp men sömn skall väl hjälpa har jag hört.....God natt :)

//Alfred Olsson, S(id)e & Hör






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0