GoldCity - blandade favoriter.

Här kommer några bilder från helgen på GoldCity.....några idag och några imorgon :)


Welcome to GoldCity!


Ready for a night in Alanya.


Sofia intog divanen.....


Titta, som en fjäril!


Två danska varelser.....


.....och en norsk tillsammans med en svensk.

Bäst vi slutar där innan det spårar ur totalt ;)

Showen ikväll gick för övrigt helt OK. Inte bästa någonsin, men publiken är verkligen fantastisk den här veckan och sånt hjälper verkligen till!
Jag är dock för första gången på allvar orolig över att jag lyckats sjunga sönder min röst och det känns inte alls speciellt bra :( Ska försöka prata så lite som möjligt under morgondagen och hoppas på en bättring för annars vet jag inte vad.....
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0