Framtiden.....

Nu ska jag försöka bli lite aktivare här på bloggen igen.....

Efter två sömnlösa nätter och två dygn fulla med funderingar inför framtiden har jag nu kommit fram till ett beslut.
Jag har valt att tacka nej till den tjänst jag blivit erbjuden på Gran Canaria för vintersäsongen. Det har varit sjukt svårt och jobbigt att fatta ett beslut eftersom jag förmodligen skulle ha haft ytterligare en helt fantastisk säsong under vintern.....Säsongslivet är svårt att slå kan jag meddela!



Det finns lite olika anledningar till mitt beslut, men den största stavas "det hemliga projektet", som väntar hemma i Sverige! Jag är så laddad och det ska bli sjukt kul och spännande..... 
Som ni kan räkna ut så är det fortfarande hemligt och det vet ni ju om sedan tidigare, men jag hoppas på att det går i lås så jag kan berätta mer för er, och jag tänker göra 110% för att det ska lyckas :)

Jag återvänder alltså till Sverige i vinter. Det känns faktiskt väldigt läskigt, spännande, kul.....både bra och dåligt helt enkelt, men förhoppningsvis överlever jag samtidigt som jag vet att jag absolut kommer vilja åka ut på säsong igen så småningom.....

Man måste satsa för att vinna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad det nu är för hemligt projekt så är jag väldigt glad att få hem dig.

Jag är väldigt nyfiken att höra hemlisen framöver.. du känner väl mig.. Kan man bli mer nyfiken??? :D



Mycket roligare här hemma när du oxå är här...



Ha de bra. ses snart!

massa kramar

2009-09-21 @ 19:40:34
Postat av: Katrin

Det var jag som skrev de tidigare inlägget... namnet försvann

2009-09-21 @ 19:42:02
URL: http://omkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0