Förstående Alfred.

Läste just Sofias kommentar på mitt senaste inlägg och jag förstår att det känns bittert att sitta hemma ikväll.....

Jag har dock glädjande nyheter.
Ikväll när jag kommer hem kan vi mysa till med ett nytt avsnitt av Idol och inte minst Desperate Housewives!



Datorn har stått och laddat ned under dagen så ikväll tänker jag avnjuta sjätte säsongens första avsnitt!
Jag erkänner, jag är helt besatt av hemmafruarna, but I like it ;)

Med gårdagens koll på Playa del Sol, jag säger bara Mia Skäringer, så ser det ut som att det kan bli en oerhört bra "TV-vecka" hemma i biktstolen, haha!

Nu Radio Mega Hits!
Fullt ös medvetslös.....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0