För jag har bara.....

.....regn hos mig!

Tro det eller ej men idag regnar det faktiskt här nere i Side och jag kan inte säga något annat än att jag tycker det är lite skönt :)
Himlen är alldeles mörk och åskan mullrar borta vid horisonten och titt som tätt trillar det ned några regndroppar.....för första gången på si sådär 4 månader, GALET!?

Valde att åka hem efter förmiddagens repetitioner av MiniStars och här sitter jag nu.....
Idag mår jag inte alls bra. Kroppen känns helt död, halsen helt svullen, huvudet snurrar och jag orkar knappt göra någonting samtidigt som jag heller inte kan somna när jag väl vill :( Tanken av att det är Radio Mega Hits ikväll får mig faktiskt inte att hoppa av glädje, som jag vanligtvis brukar, så jag hoppas att några timmars vila nu före kvällen får det hela att kännas bättre!


En trashig turk.


Kreativiteten flödar på MiniStars. Här har vi ett mästerverk målat av Alfred 3 år
;)

Nu ska jag njuta lite av doften av regn ute på balkongen och sen däcka framför en film och bara tycka synd om mig själv.....

So long, see you honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0