Fitness-tjejer är bra tjejer!

Ja för under tiden jag låg här hemma och sov hela dagen så började minsann Sofia och Jocke öva in Radio Mega Hits borta på hotellet.....och vilken kväll det blev!



Sofia gjorde ett fantastiskt bra jobb och det ger minsann piffpoäng som heter duga! Jag har en duktig sambo som gör mig minst sagt stolt :)


Även om jag skymtade lite pissig attityd emellan åt, kolla hennes blick bara, haha! ;)

Kvällen har flutit på jättebra. Känns verkligen som jag har en helt galen extra-växel att lägga in när hela kroppen känner sig totalt slutkörd......Antar att det är en ganska bra egenskap om man bara känner av när det tar stopp på riktigt, för den där omtalade väggen är inget jag vill besöka!

Nu sitter jag bara här och drömmer mig bort till helgen. Jag, Mette, Marianne och Sofia ska åka på mini-semester, med betoning på mini (fre kväll till sön lunch), GoldCity utanför Alanya! Just nu finns det knappt ord för att beskriva hur skönt det ska bli.....



Nu är det hög tid att hoppa i säng för herr Olsson och sova fantastiskt skönt samtidigt som jag tänkt bli frisk nog att orka mig upp ur sängen för att tillbringa morgondagen nere på stranden! Mettes iPhone har återigen utlovat sol på vår lediga dag, och vi får hoppas att det blir så den här gången.....
//En totalt slutkörd Alfred


Kommentarer
Postat av: mamibrink

ok Alfie,

Vilket pass tar du åt Fia? Jag röstar på vattenjympan eller afron :)

se till att vila ut på minisemestern nu..

kram

2009-09-23 @ 08:14:53
Postat av: systerbrink

finns det inte mer bilder? eller ett filmklipp? :):):)

2009-09-23 @ 16:41:01
URL: http://knaas.blogg.se/
Postat av: Alfred

Ja du Anki, jag tror jag kör vattenjympa. Pingvinen i poolen 30 minuter, det låter väl lagom :)

Och angående filmklipp så finns allting filmat så det får visas på storbild när fröken anlänt till Sverige ;)

2009-09-23 @ 17:34:00
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0