Film i bikten.....

Mette är faktiskt förlåten.....publiken var bra ikväll så får väl säga att det var hennes förtjänst även om hon säkert mest satt i baren och snackade skit och drack vin!? Dessa danskar.....haha ;)



Just nu sitter jag och kollar igenom massa shower som vi filmat efter jag fick min nya kamera och det är oerhört trevligt kan jag säga! :)
Meningen är att vi ska välja ut de bästa delarna i varje show och sedan klippa ihop alla fem showerna med det allra bästa materialet, så det ska bli spännande och det är dags att börja fixa och trixa nu så det blir bra. Det bästa är att Jocke är en klippa och ett proffs när det kommer till sånt här tekniskt och krångligt! :)

Så småningom ska jag försöka klippa ihop en vettig show-reel med lite av mina egna höjdpunkter under säsongen också.....En dvd med alla shower och lite extramaterial, det låter väl trevligt?!

Ska fortsätta kolla lite till och sen försöka krypa ned under täcket och sova några timmar.....halsen kändes bra idag igen (yeiiiii!) så jag ska försöka hålla den i form resten av säsongen nu tänkte jag!
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Miss Montana

hahaha - Tak for den ! snakke skit og drikke vin ??????? ved ikke hvad du snakker om, lyder slet ikke som mig :)

2009-09-18 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0