Det kan bli en spännande kväll.....

Har precis vaknat och önskar just nu att mitt jobb inte är så fysiskt krävande som det faktiskt är. Det där med att ställa sig på scenen och hålla igen för att man inte är 100% har aldrig varit något för mig.....
Känner mig fortfarande helt slut men några timmar ska jag väl lyckas hålla mig på benen i alla fall!?



Linnea har lämnat återbud även ikväll så det blir en ny showkväll på tre. En glädjande nyhet är dock att självaste miss AeroBrink kanske ska hjälpa till!
Eftersom jag varit hemma och försökt komma i bättre form så vet jag inte riktigt exakt vad dem planerat, men visst vore det cool?! Miss Kitty och miss AeroBrink delar scen, det blir piffpoäng! ;) Jag ska bara se till att jag själv lyckas ta mig upp på den.....

MiniStars & Radio Mega Hits.....vi ses i vimmlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0