Det blir aldrig som man tänkt sig.....

Nej Turkiet bjuder sannerligen på överraskningar vill jag lova men vi börjar med gårdagskvällen!



Efter jobbet blev det myskväll uppe på Jockes balkong och här ser vi representanter från det kvinnliga könet :)



Jag och Jocke körde på klassikern Fanta/Rosé och det var en riktigt trevlig tillställning. Mer balkonghäng åt folket!

Tanken var ju från början att denna lördag skulle bli en heldag på stranden, men vi hade fel!?
Först vaknade vi upp och såg massa moln och knappt någon sol. Det fick helt enkelt bli riktigt klassiskt "bakis-mys" i soffan med några avsnitt av Idol! Riktigt skönt med hemma-feeling faktiskt.....
Till slut drog sig medlemmarna i föreningen "Sol utan gränser", alltså jag och Sofia, iväg till Adora för att njuta av solen i alla fall ett par timmar.....



Sofia väntar på samtal från mamma Anki och solen strålade från klarblå himmel.....
.....men strax därefter brakade helvetet lös, igen!?



Helt plötsligt blev promenaden ut till bilen väldigt jobbig och här sitter vi nu och väntar ut det vi numera kan kalla "lördags-ovädret"! Ganska läskigt när det åskar så hela lägenheten vibrerar och blixtrarna slår ned hej vilt samtidigt som man knappt ser någonstans på grund av regnet.....

Sitter och försöker planera en liten "kvälls-kupp".....
Funderar på att våldgästa Mettes kök och göra hemmagjorda hamburgare ikväll. Jag borde göra succé! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0