Dagens status:

Jag önskar att jag mådde bättre men jag mår, tyvärr, som jag förtjänar!

Gårdagen var dock helt fantastisk med sushi uppe på Sky Lounge och smashiga Strawberry Margarithas!
Det går liksom inte att ha tråkigt när man har ett så härligt sällskap så det var verkligen en toppen-kväll på alla sätt och vis.....men allting har ju tyvärr en baksida. Baksmällan. Den har minsann tagit plats i mitt liv på allvar nu efter jag fyllt 20 och jag gillar det inte alls! Jag vill tillbaka till den gamla härliga tiden, haha ;)


Daniel, Sofia, Bobby och jag på Burger King i Alanya någon gång i juli!

Nu ska jag däcka på soffan en stund före det är dags att åka till jobbet, så vi hörs i afton helt enkelt :)

I love my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0