A&S Poppis - Snart utanför din port?

Nu är jag back from work, och det har varit en helt OK kväll faktiskt!

Trots att Jocke fortfarande är lite risig, Lindis vrålförkyld och andra halvan, alltså jag och Linnea, känner oss väldigt slitna så rodde vi ABBA i hamn även denna vecka :) Halsen känns fortfarande inte på topp när jag kör show men så länge övriga kroppen orkar så är det bara vänta tills det lossnar.....


Sofia presenterar stolt vår plan B ifall våra karriärer skulle gå käpprätt åt helvete:

Alfred & Sofias Rullande Poppis AB!

Igår när vi gick till restaurangen för att äta middag såg vi en helt ensam och övergiven, nästan ledsen, liten popcornvagn!
Misslyckas både jag och fröken Brink så har vi alltså en backup-plan, för vem säger nej till underbart, perfekt poppade popcorn?! Ingen som vi tänker besöka när vi vandrar runt och säljer dem i alla fall.....
Så om några år kanske vi knackar på just din lilla dörr eller port och står där fulla med hopp om att just DU ska köpa en bägare med popcorn för att fylla på vår hushållskassa, och våga inte säga nej ;)

Nu är väl inte detta plan A för att lyckas med sin karriär i och för sig, men man vet aldrig, världen är sannerligen tuff och man måste vara beredd på allt.....haha!
Med dessa oerhört kloka ord är det dags för herr Olsson att krypa till sängs innan han somnar på tangenterna här, men imorgon är han tillbaka med nya och friska tag för då är det fredag! :)
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0