4:e september.

Har precis inlett denna soliga dag med att hänga tvätt på balkongen och lyssnat på Whitney Houston! Låter inte det mysigt va?!

Nu håller jag dock på att göra mig i ordning för dagens team-möte/lunch! Ska åka och hämta Sofia borta på hotellet om en stund och sedan bär det av ner till Tropic för att möta övriga teamet.....Meningen är att vi ska gå igenom gårdagskvällen och lite allmänt kring säsongen tillsammans så det blir spännande!


Tropic =
Sushi!

För övrigt känner jag mig mycket piggare idag och det är väldigt skönt kan jag säga, och även om halsen inte känns helt hundra, så siktar jag på att detta skall bli en bra dag. Den börjar, NU! :)

I didn´t know my own strenght.....

Kommentarer
Postat av: Mette

5 piffige point for dit fotoindläg :)

2009-09-04 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0