1:a september!

Shit vad tiden går kan man ju lugnt säga för nu är det ju en officiell höstmånad borta i Sverige!

Nu tänker vi positivt istället och jag kan berätta att jag just nu sitter på jobbet, betalar av gårdagens synder, och precis har avslutat förmiddagens repetitioner inför MiniStars! 
Var riktigt jobbigt att ta sig upp tidigt i morses vill jag lova, Sofia skulle ju upp ännu tidigare i och för sig men jag måste få gnälla lite för man är ju trots allt inte tonåring längre.....those were the days ;)

Gårdagskvällen var dock riktigt trevlig så mitt missnöje med gårdagens Nordic Release, där jag bara kände mig helt slut i stämbanden, bara blåste bort skulle man kunna säga! Skall även tillägga att både Alfred, Sofia och Sandra var riktigt anständiga igår. Vi kom hem tidigare än vanligt, drack färre drinkar än vanligt och gick upp tidigare än vanligt efter en utekväll så det blir ett piffpoäng, eller kanske snarare vuxenpoäng(?!) på det!


Me & Sofia goes fjortis före gårdagkvällens besök inne i Side!

Nu är det alldeles strax dags för lunch och sedan väntar ett ordentligt soundcheck så vi får ordning på allt ljud som trasslat lite titt som tätt. Blir spännande att se hur det går!
Har tänkt hinna med att träna lite idag också så nu funderar jag på om det blir löpning, var alldeles för längesen sist, fortsätta med styrkan, eller kanske rent utav vara med på Dance Aerobicen igen!? Livet är fullt av svåra och viktiga val, så vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0