1, 2, 3, 4.....100!

Nu är jag på plats och laddar för kvällens showprogram!

Blev en lång, men samtidigt oerhört trevlig lunch nere på Tropic så det var mysigt kan jag säga :)
Bland annat gjorde vi en liten Egoboost-övning där en i teamet skulle vända ryggen till de övriga, som då skulle prata positiva saker om han/hon som vänt sig om under fyra minuter! Personligen tycker jag såna saker är riktigt riktigt jobbiga. Detta för jag har svårt att prata om folk på ett sånt sätt och jag tycker det är svårt att ta till sig av det man får höra om sig själv. Vet inte varför egentligen, men jag får jobba vidare på det helt enkelt!?
Å andra sidan så tror jag att man kommer uppskatta alla ord man hörde den dagen man väl sitter där och kollar igenom anteckningarna som jag själv skrev ned utifrån vad de andra sade om Alfred Olsson! :)


The Girls of Side laddar upp för You Can´t Stop the Beat!

Ikväll är det ingen vanlig kväll faktiskt för det är vår 100:e showkväll och det firar vi med You Can´t Stop the Beat! Tänk att det är 100:e gången vi kliver upp på scenen nu ikväll, helt galet men samtidigt ganska coolt!?
Nu kör vi, grr! ;)

´cause You can´t stop the Beat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0